Visas prekes, kurias Jūs įsigijate elektroninėje parduotuvėje sbkvapai.lt, pristato mūsų patikimi partneriai: 

DPD Lietuva, Lietuvos paštas, TNT ir DHL

Lietuvos teritorijoje: 

Siuntas pristatome per 1-3 darbo dienas, jei prie prekės nenurodyta kitaip.

Siuntos gabenimą galite pasitikrinti pagal kurjerių siuntos numerius:

Visas prekes pristatome, Jums to pageidaujant, nurodytu adresu iki durų arba į kliento pasirinktus DPD Pickup siuntų taškus. Prekių pristatymo kaina priklauso nuopasirinktų prekių svorio.

NEMOKAMAS PRISTATYMAS LIETUVOJE - perkant prekių daugiau kaip už 35 EUR, (išskyrus Kuršių Neriją).

Perkant prekių už mažiau negu 35 EUR, prekių pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje yra 2,90 EUR, nepriklausomai nuo prekių dydžio (išskyrus Kuršių Neriją).

Dėl pristatymo į (Kuršių Neriją) prašome kreiptis el.paštu info@sbkvapai.lt arba telefonu 8 (620) 25055. Pasiūlysime jums patį tinkamiausią pristatymo būdą.

Perkant prekių ir apmokant grynais pinigais tiesiogiai kurjeriui. Į kainą įskaičiuotas grynųjų pinigų surinkimo mokestis – 1,90 EUR).

Pristatymas į (DPD) Pickup siuntų taškus - perkant prekių nesvarbu už kokia sumą.

Prekių atsiėmimo terminas – 7 kalendorinės dienos, o pristatymas iki atsiėmimo taško – toks pats greitas kaip ir siunčiant per kurjerių tarnybą.

Pristatymo į bet kurį DPD siuntų tašką kaina yra 1.90 Eur.

Jums tereikia užsakant prekes pasirinkti pristatymo būdą- DPD (Siuntų taškai), bei pasirinkti tikslų adresą, kuriame kokrečiai siuntų taške Jūs norite atsiimti savo siuntinį.

Apie galimybę atsiimti prekes gavėjas yra informuojamas SMS žinute.

Ar DPD siuntų taškas yra Jūsų mieste, Jūs galite sužinoti paspaudę šią nuorodą:

https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_siuntu_taskai/siuntu_taskai 

Tai patogu, nes siuntinį Jūs galite atsiimti Jums patogiu metu!

Dėmesio: (DPD) Pickup siuntų taške galima atsiimti tik iš anksto apmokėtas siuntas. Atsiimant siuntas būtina pateikti asmens dokumentą. Taip pat svarbu žinoti, kad siunta atiduodama asmeniškai tik ant siuntos etiketės nurodytam asmeniui ir tik pateikus asmens dokumentą.

Prekių pristatymas į užsienio valstybes kainuoja papildomai. Suma už transportą į užsienio valstybes pridedama prie bendros užsakymo sumos.  Apie siuntos kainą informuosime Jus el. paštu arba telefonu, stengsimės pasiūlyti pigiausią pristatymo kainą.

Prekių pristatymas šeštadienį papildomai kainuoja 2,95 €.

PASTABA!
Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

PREKIŲ GRAŽINIMAS

Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti: Lietuvoje per 14 dienų; Europos sajungoje ir kitose šalyse per 30 dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats "Grožis ir Tu" parduotuvėje, adresu Veiverių g. 134, Kaune arba atsiųsti savo pasirinkto arba mūsų kurjerio paslaugomis, Pirkėjui apmokant grąžinimo išlaidas. Netinkamas, nekokybiškas su defektais prekes galite grąžinti nemokamai. Pinigus už Jūsų įsigytas prekes grąžinsime ne vėliau kaip per 14 dienų. Negrąžinamos tik pristatymo išlaidos.

Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje su etikete;

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis  punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;

4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.

Prekių grąžinimo aktas